´ Nikdy bez obsahu, content marketing´ aneb ´konzumujeme´ kvalitní obsah v médiích?!
´ Nikdy bez obsahu, content marketing´ aneb ´konzumujeme´ kvalitní obsah v médiích?!
Era svět - Praha
7. 2. – 28. 2. 2014
Vernisáží 6.2.2014 v 18:00 hod. jsme zahájili zajímavou, ba přímo můžeme říci, neobvyklou výstavu ´Nikdy bez obsahu, content marketing´. O co šlo vlastně?! Společnost FREYA CZ uspořádala 1. ročník soutěže Fénix content marketing a na této výstavě se můžeme seznámit s jejími výsledky. Získáme přehled toho nejlepšího v českém firemním obsahu. Je to první výstava a podobná tématika v českém prostředí.
V zahraničí je pojem ´content marketing´ již definován, v českém prostředí stále hledáme bližší definici. Výstavou chceme přimět návštěvníky k rozvaze nad tím, co je obsažné a má svou podstatu, co ne, a měla by poukázat na několik levelů reklamy, na možnosti toho, co denně ´konzumujeme´.
24,8 % marketingových pracovníků považovalo v roce 2013 content marketing za nejdůležitější disciplínu ve své práci
Vernisáž jsme spojili s debatou o content marketingu a celkově tvorbě kvalitního obsahu v médiích. Moderoval Václav Sochor (šéfredaktor odborného týdeníku Marketing a Media) debatovali Marek Hlavica (PIAF), David Shorf (Mc Shakespeare), David Švábenický (R Media) a Marek Slezák (Boomerang Publishing).
Jak věříme značkám s kvalitním obsahem?!
Na to, jakou sílu mají média, a kam nás může posunout to, když budou značky tvořit kvalitní obsah. Za cíl jsme si dali představit to nejlepší z oblasti firemního obsahu. Partnerem výstavy je Era svět, který poskytuje prostory a zázemí pro aktivity, dále pak designér oceněný Red Dot cenou za design, Petr Novague, který poskytuje vybavení k výstavě a restaurant KOBE, který zajišťuje catering na vernisáži.
- Výstavu jsme zpracovali z prací, které jsme získali prostřednictvím soutěže Fénix content marketing, dále pak přímým oslovením tvůrců obsahu a materiály z Knihovny firemních publikací.
- Fénix content marketing je oborová soutěž, která hodnotí firemní publikace (noviny a časopisy). Profily, katalogy, mobilní aplikace, webové prezentace. Má propracovanou metodiku a perfektní porotu.
- Pro více informací klikněme na www.soutezfenix.cz
- nebo na www.prostor.erasvet.cz
Na vystavených panelech jsme si mohli u některých časopisů zjistit informace, od kdy je ten který časopis vydáván, kolik činí počet výtisků, kolik činí počet čtenářů, zda existuje on-line verze, a čímse liší dané médium od konkurence…
Seznámili jsme se s kanály a formáty používané značkami, kde je uvádíme podle jejich úspěšnosti od nejvyšší až po nejnižší, kde nejvíc používaná metoda je metoda webových stránek (s obsahem).
Ne všude jsme však zapsali procenta, nebylo to v našich silách, můžeme se s nimi seznámit na místě přímo ve výstavní síni Era svět.
Webové stránky (s obsahem)
Profily značky na sociálních sítích
SEO
Propagace v magazínech/novinách
Inzerce na internetu
Placená inzerce ve vyhledávačích
Videa s originálním obsahem
Aplikace pro mobilní telefony/tablety
Inzerce na sociálních sítích (58 %)Reklama v TV (54 %)
Outdoorová inzerce (54 %)
Zákaznické magazíny (tištěné/digitální) (54 %)
Direct mail (52 %)
Blogy (43 %)
Inzerce v rádiu (41 %)
Ostatní
Era svět
110 00 Praha 1
Jungmannovo náměstí 767/6
e-mail: jungmanak@erasvet.cz
vstup: volný
Máme otevřeno:
pondělí – pátek: 8.30 – 19.00 hodin
sobota: 9.00 – 15.00 hodin
Hodnocení: 90 %
Ing. Olga Koníčková
Foto: autorka